Transport și retur

Costul de transport este de afisat in coș, înainte de finalizarea comenzii, în funcție de numărul de kilograme total al comenzii dumneavoastră.

Transportul este gratuit pentru comenzi cu valoare de peste 250 Lei.

Politica de returnare

Vă informăm că aveți dreptul de a returna produsele achiziționate de la limone.ro pe adresa: București, Str. Gazelei nr. 34, Sector 4, 040514, email: limone@limone.ro, fără a preciza motivele returnării. Spre exemplu, returnarea poate interveni în cazul în care considerați că produsele nu sunt conforme cu specificațiile de pe pagina de internet, produsele prezintă deteriorări sau produsele au fost livrate greșit (fără a respecta comanda efectuată).

Perioada de returnare

Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile începând cu ziua în care dumneavoastră, sau persoana indicată de dumneavoastră, a recepționat produsele comandate.

Exercitarea dreptului de a returna

În cazul în care doriți să returnați produse, este necesar ca în perioada menționată mai sus să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele, utilizând o declarație neechivocă, transmisă prin e-mail la adresa limone@limone.ro. Dacă folosiți această opțiune, vă vom transmite prin e-mail confirmarea de primire a cererii de returnare.

Vă rugăm să expediați produsele la adresa: București, Str. Gazelei nr. 34, Sector 4, 040514, obligatoriu însoțite de bonul fiscal aferent, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data recepționării comenzii de la curier. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Consecințele returnării

Daca alegeți să returnați produsele, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele.

în cazul în care ne expediați produsele, vă informăm că va trebui să suportați costul returnării produselor.

În cazul returnării complete (înclusiv în situatia refuzului de recepție a comenzii sau a imposibilitatii de livrare) a produselor costul transportului achitat de client va fi rambursat. În cazul unei returnări parțiale costul transportului efectuat nu va fi rambursat fiind costul transportului produselor recepționate și acceptate de dumneavoastră.

În cazul returnării sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultată din manipularea acestora.

Vă informăm că ne rezervăm posibilitatea a amâna rambursarea până la momentul la care primim produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis către noi produsele ce fac obiectul returnării.

În măsura în care ne-ați indicat un cont bancar vom efectua rambursarea folosind acest cont bancar fără a vă percepe comisioane pentru această rambursare.

Coșul meu

close